Poradenství, audity a projektové řízení

Řízení bezpečnosti informací 

  • únik důvěrných informací => ztráta důvěry zákazníka

  • pokuty (GDPR)

  • omezení provozu firmy 

.

  • minimalizace rizik a ochrana důvěrných informací 

  • zavedení plánů obnovy a kontinuity podnikání 

  • ochrana všech systémů obsahující důležitá data

  • penetrační testy
  • příprava Vaší společnosti na ISO 27001 certifikaci

  • GDPR

  • TISAX

  • hacking

  • ztrátě dat

důvody, hrozby.... rizika, dopady pro firmu 

IT a ekonomické informace

Nastavení systému reportingu

  • analýza informačních potřeb managementu

  • návrh reportingového balíčku – ukazatele, forma, grafika

  • efektivní konverze účetních dat do reportingu

Digitalizace oběhu účetních dokladů

  • návrh schvalovacích procesů a průvodce jejich digitalizací

  • nastavení interních elektronických podpisů

  • návrh řešení pro vytěžování dat

Business Intelligence

  • příprava datového skladu

  • zpracování dat z různých informačních systémů

  • příprava reportovací vrstvy

  • vytvoření reportů, dashoboardů, kostek a portálů

  • automatizace distribuce reportů 

Vedení projektů

Nabízíme Vám naše kapacity a zkušenosti v oblasti řízení projektů - od komplexních změn a migrací IT prostředí, přes implementace informačních systémů až po kompletní přípravu IT infrastruktury na zelené louce nebo pro Vaši novou pobočku. 

Používáme zejména metodiky PMI a PRINCE2, SCRUM případně  metodiky specifické pro dané systémy (např. SAP, Infor LN apod.)

V rámci projektového managementu pak zajišťujeme nebo koordinujeme:

  • definici rozsahu (scope) projektu

  • vytvoření  zadávací a projektové dokumentace

  • organizaci výběrových řízení a  výběru subdododavatelů

  • vytvoření projektového plánu a koordinaci prací včetně vedení projektových porad a řídících výborů

  • návrh a realizace komunikačního plánu

  • příprava a sledování a rozpočtu

  • řízení kvality a rizik 

 

Licenční management

Analýza licenčního prostředí a návrh optimálního licenčního modelu v souladu s cíli společnosti:

  • CAPEX  vs. OPEX

  • Zařízení (PC) vs uživatel

  • Floating vs nodelock

  • Úspora nákladů

  • Prevence vysokých pokut při použití SW v rozporu s licenčním ujednáním

  • Bezpečné zdroje instalací (viry, addware, malware)

  • prevence porušování autorského práva zaměstnanci (např. detekce multimediálních souborů na HW)

Nástroje pro monitoring a správu nainstalovaného SW

  • Inventarizace licencí a nainstalovaného SW

  • Zajištění dostupnosti licencí pro uživatele

  • analýza využití licencí => návrhy optimalizace licenčních poolů pro úsporu nákladů

  • Správa licenčních a maintenance kontraktů

IT Service management

Nastavení IT processů dle mezinárodně uznávaných "Best Practice" ITIL.

Incident management

  • Obnovení normálního provozu v co nejkratším čase

  • Minimalizace dopadu na business

  • Zajištění nejlepší možné kvality a dostupnosti služeb

Problem management

  • Proaktivní předcházení Incidentů

  • Eliminace opakovaných Incidentů

  • Minimalizace dopadu výpadku služeb

  • Analýza přesné příčiny vzniku výpadku

Change management

  • Efektivní a rychlé řízení změn IT služeb

  • Minimalizace počtu a dopadu výpadků spojených se změnou

  • Implementace pouze skutečně potřebných změn

Release management

  • Zpráva, plánování a kontrola implementace nových verzí softwaru a zakaznických prostředí

  • Testování instalace nových verzí software a řízené nasazení do ostrého provozu

Integrace se zákazníky

Postaráme se Vám o analýzu, komunikaci a realizaci propojení do zákaznických sítí v oblastech:

  • Automotive (VW Group - Škoda, VW, Audi, Seat, Lamborghini, BMW, Daimler, Zetor, TATRA)

  • Engineering (STIHL, Linde)


 

V oblasti samotné integrace Vám nabízíme:

  • Návrh a realizace síťové infrastruktury dle standardů a požadavků zákazníka (poptávka síťové konektivity, Hardwaru nezbytného pro chod sítě a serveru, nastavení aktivních prvků - Firewall, Router, nastavení např.: VPN tunelu)

  • Integrace prostředí do CAD aplikací (Catia, NX, Creo, SolidWorks)

  • Zajištění vždy aktuálních SW nezbytných pro připojení/práci pro zákaznika 

  • Asistenci a koordinaci zákaznických auditů

Samozřejmostí integrace je splnění a dodržení všech standardů a požadavků zákazníka.

Soustřeďte se na svůj BUSINESS

Na nás nechte péči o Vaše IT